
Suntem bucuroși să anunțăm un nou parteneriat strategic: HEINEKEN România ne-a ales pentru a dezvolta și consolida imaginea sa de angajator.
Ne propunem să punem în lumină punctele forte care definesc HEINEKEN România ca angajator: grija pentru oameni, implicarea continuă în dezvoltarea lor și crearea unei comunități solide în jurul unui brand emblematic. Într-un context economic și social marcat de schimbări, este esențial ca brandurile de angajator să se diferențieze pentru a atrage, motiva și păstra profesioniști valoroși.
Pentru noi, Employer Branding-ul înseamnă mai mult decât o strategie de comunicare: este despre crearea unei experiențe reale pentru angajați și candidați, astfel încât fiecare interacțiune cu brandul să fie autentică și relevantă.
„Într-o piață a muncii tot mai competitivă, implicarea angajaților și atractivitatea brandurilor de angajator sunt provocări reale. Noi, împreună cu HEINEKEN România, suntem gata să construim un ecosistem de Employer Branding care să fie nu doar eficient, ci și autentic. Avem în spate o echipă de profesioniști cu experiență solidă, pregătiți să ofere soluții integrate – de la strategii și idei creative, la social media, PR și evenimente memorabile. Suntem aici să transformăm provocările în oportunități și să arătăm că HEINEKEN este un loc de muncă cool, unde vrei să fii.”, a declarat Raluca Laura Marinescu, Director al diviziei Employer Branding și Comunicare Internă la GMP&U.
Suntem mândri de acest parteneriat și nerăbdători să aducem la viață idei care fac diferența pentru HEINEKEN România și angajații săi.